Happy Chi Home training :)

 

Tai Chi 4 You: Happy Chi Home Training Program:

“Happy Chi Smiles”

Beste tijd om te starten is Nu zo Start nu! :)

Je kent vast wel de “air miles”, het unieke wereldwijde spaarsysteem. Nu is het tijd om “happy chi smiles”, ja “Chi smiles :)

 

” te gaan sparen.

Het is gratis, leuk en in je eigen voordeel. Het is je eigen waarderingssysteem om je vooruitgang en resultaten te meten. Het is bedoeld om je doelen te bereiken. Stel het niet langer uit, maar “get in the flow”. Verbeter je leefstijl. Creëer nieuwe gezondheidsgewoonten en “Ga ervoor!” Als je er voor gaat, twijfel dan niet, wees niet bang om te falen, maar geniet ervan en geniet ook van de resultaten! Belangrijk:

“We make our habits and they make us!”

 

  • Stel niet meer uit in je leven!

  • Wees niet meer bang om te falen.

  • Verbeter je tijdsindeling: zeg niet “Ik heb geen tijd om te oefenen”, maar verander je mentaliteit naar “Ik heb altijd tijd om voor mezelf te zorgen”.

  • Bouw voort op de goede resultaten die je behaalt tijdens je wekelijkse lessen en behaal nog meer voordeel en resultaat door thuis te oefenen.

 

De eerste 2 uitdagingen zijn:

       Tai Chi 4 You uitdaging 1: Oefen Tai Chi en/of Qigong thuis gedurende 10 (aaneengesloten) minuten (of meer) per dag, gedurende 10 opeenvolgende dagen en je wint 10 happy chi smiles!

      Tai Chi 4 You uitdaging 2: Oefen Tai Chi en/of Qigong gedurende 10 minuten per dag gedurende 30 opeenvolgende dagen en je wint een unieke prijs van mij. J Let op: als je een dag mist, moet je opnieuw beginnen. Het goede nieuws is dat je elke dag 1 happy chi punt wint. Spaar ze in je eigen “chi bank”. Als je 30 opeenvolgende dagen hebt volbracht krijg je  100 happy chi smiles. Ik hoor je al zeggen: “Nou, dat is leuk, maar wat krijg ik voor die 100  happy chi smiles???”  Hier volgen de spelregels:

 

Op de onderstaande schema’s kun je je vooruitgang boeken (on line of op papier).

 

Tips van Tony:

  • Gebruik een prikbord, waar je het schema ophangt, zodat je elke dag aan je uitdaging herinnerd wordt.  Op dit schema kun je zetten wat je doelen zijn, welke technieken je wilt oefnen en je behaalde punten bijhouden.

  • Misschien is het handig om een kookwekker te gebruiken en die op 10 minuten te zetten.   Je mag natuurlijk langer oefenen dan die 10 minuten. Maar, als je bijvoorbeeld 20 minuten traint op 1 dag dan telt dat niet voor 2 dagen in je schema.

  • Probeer op een vast moment op de dag te oefenen. Als dit niet lukt, oefen dan wanneer het uitkomt. Onthoud: Je hebt altijd tijd voor je gezondheid en om voor jezelf te zorgen en jezelf te beschermen.

 

Tags:

Please reload

Featured Posts

Happy Chi Home training :)

June 18, 2015

1/2
Please reload

Recent Posts

November 26, 2019

November 26, 2019

November 26, 2019

November 5, 2019

November 5, 2019

Please reload

Archive